Getin Bank w gronie finalistów Golden World Awards

Share on Facebook0Share on Google+0Tweet about this on TwitterPin on Pinterest0Share on StumbleUpon0Share on Tumblr0Share on LinkedIn0

2346-success-awardGetin Noble Bank został nominowany do nagrody Golden World Awards – prestiżowego wyróżnienia branży Public Relations. Bank doceniony został za skuteczną komunikację innowacyjnych, samoobsługowych oddziałów Getin Point i będzie walczył o główną nagrodę w kategorii „Launch of
a new service”. Ogłoszenie laureatów tegorocznej edycji konkursu organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA) odbędzie się 28 sierpnia 2015 roku podczas uroczystej gali w Johannesburgu.

Jury konkursu Golden World Awards, w skład którego weszli specjaliści ds. PR z całego świata, wyróżniło Getin Bank za kompleksowe działania komunikacyjne realizowane przy okazji uruchomienia sieci Getin Point – innowacyjnych, samoobsługowych oddziałów bankowych opartych na technologii VTM. Plan komunikacji obejmował szereg aktywności sprofilowanych pod kątem zróżnicowanych grup docelowych, w tym m.in. współpracę z blogerami technologicznymi, mediami biznesowymi i kampanię teaserową w kooperacji z siecią kin, kierowaną bezpośrednio do Klientów. Działania skoncentrowane były na kluczowych przekazach nowego projektu: innowacyjności, wygodzie i bezpieczeństwie użytkowania. Głównym wyzwaniem było przybliżenie odbiorcom rewolucyjnego w polskim sektorze bankowym systemu obsługi.

– Premiera sieci samoobsługowych oddziałów Getin Point była krokiem milowym w polskiej bankowości. Getin Bank jako pierwszy w kraju zaprezentował zupełnie nowy kanał dostępu do usług finansowych. Zależało nam, żeby nasi odbiorcy mogli oswoić się z urządzeniem, które dzięki wykorzystaniu technologii video jest nie tylko praktyczne i łatwe w obsłudze, ale również daje możliwość bieżącego kontaktu z konsultantem. Zróżnicowane działania komunikacyjne pozwoliły nam dotrzeć do naszych kluczowych odbiorców – nie tylko osób, które na co dzień korzystają z nowoczesnych rozwiązań bankowych, ale także do bardziej tradycyjnych Klientów. Cieszymy się, że nasz projekt został doceniony przez kapitułę konkursu Golden World Awards” – mówi Wojciech Sury, Dyrektor Biura Public Relations, Getin Noble Bank.

Oddziały Getin Point pozwalają na dostęp do szerokiej oferty usług, dotychczas zarezerwowanych wyłącznie dla tradycyjnych placówek bankowych lub bankowości elektronicznej. Za pośrednictwem Getin Point można m.in. założyć rachunek osobisty, a także wyrobić i od razu odebrać przypisaną do konta kartę płatniczą. Oddziały wyposażone są m.in. w tablet do ręcznego podpisu, czytnik biometrii Finger Vein, skaner dokumentów i drukarkę kart bankowych.

To już kolejne w tym roku wyróżnienie działań komunikacyjnych realizowanych przez Getin Noble Bank.
W kwietniu Bank zdobył również nominację w SABRE Awards – jednym z najbardziej rozpoznawalnych, międzynarodowych konkursów branży Public Relations, za promocję usług finansowych poprzez szeroko zakrojoną współpracę z blogosferą.
Szczegóły konkursu IPRA Golden World Awards można znaleźć tutaj. Szczegółowe informacje na temat oddziałów Getin Point można znaleźć na stronie www.getinbank.pl

Dodaj opinię

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.